HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZINOK > FÉRFI > Italozó > 12 soproni pincészet mutatkozik be

t: 2073

12 soproni pincészet mutatkozik be

Az idegenforgalmi szezon küszöbén a mustra jó lehetőség a soproni történelmi borvidék számára, hogy szélesítse borainak ismertségét - mondta az MTI érdeklődésére csütörtökön Rigler Zsolt, a Bormarketing Műhely Kht. ügyvezetője. Hozzátette: a pincészetek borkínálatának bemutatásán túl arra is lehetőség nyílik, hogy egy-egy gazda önállóan is a borkedvelők elé tárja kóstoló keretében a soproni borvidék nedűit a Magyar Borok Házában.

Forrás: deluxe.hu
Rigler Zsolt állítja: egy évtizeddel ezelőtt kevesen hitték volna, hogy a soproni borok az élborok közé kerülnek. "Elfogadtuk azt a tézist, hogy a piac határoz meg minket és nem mi a piacot" - hangoztatja az ügyvezető hozzátéve, hogy a fogyasztói ízlés változásához igyekeznek igazítani a soproni borok ízvilágát, egyúttal törekednek a tradicionális értékek megtartására. Nem akarnak sokadik lenni a Merlot vagy a Caberne fajták vetélkedésében, viszont elsők szeretnének lenni a Kékfrankosban, ebben a jellegzetesen közép-európai borfajtában, amelyet sajátos zamata különböztet még számos más vörösbortól.

A soproni borvidék Magyarország szőlőterületének hozzávetőleg két százalékát képviseli, a borvidék ismertsége az ügyvezető megítélése szerint azonban dobogós helyet küzdött ki magának. Ennek a helyezésnek a megerősítését várják a budapesti Magyar Borok Háza rendezvényétől.

2005.03.31

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb magazinok