![](//static.lhp.hu/lhp.hu/keptar_cikkek/belyegkep/5/06/14065.jpg?1720024989)
A Facebook frissítette a szabályzatát [1], méghozzá a saját felhasználóinak szavazását figyelembe véve - ez egy aránylag új kezdeményezés, ami azt tűzte ki célul, hogy az oldal működése demokratikusabb legyen.
A legfontosabb újítás, hogy ezentúl tilos kereskedelmi célra használni a profiloldalakat, vagyis nem fogadhat el az ember pénzt azért, hogy az oldalán reklámozzon egy terméket vagy céget. Tiltják továbbá a piramisjátékok szervezését, nyereményjátékok és hasonlók hirdetéseit. Apró, de fontos változás történt abban az alapelvben is, hogy az oldal nem adja ki a felhasználók adatait, és az általuk létrehozott tartalmakat a hirdetőknek – most már kiadja, ha a felhasználó ehhez előzetesen hozzájárul.
A szigorítások mellett egy dologban enyhít az oldal: nem tiltják többé az amerikai kereskedelmi embargó alatt álló országok lakóinak a regisztrációt.
index