HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZINOK > MOBIL > T-Mobile hírek > Új márkamenedzser a T-Online-nál

t: 1951

Új márkamenedzser a T-Online-nál

A szakember 1993-ban szerzett közgazdász diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Külgazdasági és Marketingkommunikáció szakirányon. 1997 és 2000 között az ELTE Jogi Továbbképző Intézetében folytatott jogi tanulmányokat és szerzett jogi szakokleveles közgazdász végzettséget. 2005 óta a Budapesti Corvinus Egyetemen szociológus-közgazdászképzésben vesz részt.

Első munkahelye az Unilever Magyaroszág Kft. volt, ahonnan két év után a Reckitt Benckiser Magyarország Kft-hez került. A háztartási tisztítószerek forgalmazó cégnél eltöltött nyolc év alatt kezdetben brand manager, majd marketing manager pozíciót töltött be. A szakember 2003 óta önálló tanácsadói tevékenységet folytatott stratégiai marketing, kommunikáció és a média területén, ügyfelei között szerepelt az Allianz Hungaria Biztosító, a Magyar Televízió és a Mindentudás Egyeteme. A T-Online Magyarországnál Beáta feladata lesz a márkaépítés, illetve konzekvens márkahasználat kialakítása.

hirado

2007.02.12

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb magazinok