A Volvo sajátos módon promótálja a Disney stúdió legújabb mozifilmjét, a júliusban érkező, A Karib-tenger kalózai második részét. A gyártó egy speciális, festésében kalóz témájú, fekete bőrülésekkel, egyedi 20 colos felnikkel és más különleges extrákkal felszerelt Volvo XC90-es szabadidő-autót ásatott el valahol a világon és közölte, hogy aki megtalálja, megtarthatja magának.
A kalandvágyók június 12. és július 11. között a www.volvocars.co.uk/thehunt webcímen regisztrálhatnak a világ első online kincskeresésére, a helyi Volvo márkakereskedésben pedig átvehetik a térképet. A jelentkezők ezt követően egy kihívásokkal és humorral teli online kalandban vesznek részt, melynek során különböző feladványokat és rejtvényeket kell megfejteniük. Azok, akik az email-ben kapott feladványokra jó megoldást adnak, folytathatják a versenyt és egyre nehezebb kérdéseket kapnak.
Július 11-éig szabadon lehet csatlakozni a versenyhez, és be lehet hozni a lemaradást. A végső feladványt július 12-én teszik közzé, s a helyes választ adók közül a Volvo hét embert jelöl ki.
Augusztusban a hét döntőst repülővel elviszik a titkos "temetkezési" helyre és kezdetét veszi az őrült keresés a Volvo után. Aki megtalálja a járgányt, be is állíthatja a garázsába.
A Volvo kincskeresésben az Egyesült Királyság mellett sajnos csak az Amerikai Egyesült Államok, Japán, Spanyolország és Ausztria vesz részt.
(autostilus.hu)