
A cél a főváros népszerűsítése, az utó- és előszezoni vendégforgalom növelése.
Hetedszer szervezte meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt. A novemberben indult és jövő áprilisig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű akcióhoz mintegy 50 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott.
A MT és a turisztikai szolgáltatók olyan csomagajánlatot alakítottak ki, mely a szállodai kedvezmények mellett ingyenes fürdőlátogatást biztosít a vendégeknek. Az idén a Széchenyi, a Gellért és a Rudas mellé bekapcsolódik a programba a Lukács fürdő is.
Új stratégiai partnerként csatlakozott idén az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt című, október végén nyílt kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, akárcsak a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amelynek április 7-i zárónapjához igazították a kampány időtartamát is.
A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. Bécsben és Londonban már megjelentek az akciót és a Cézanne-kiállítást népszerűsítő plakátok.
Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 79 ezer vendégéjszakát töltöttek el a látogatók 2011. november 15. és 2012. március 31. között Budapesten.
hirado
2012.11.09. 21:47