HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZINOK > MOBIL > Pannon hírek > A Pannon is figyelmeztet

t: 2105

A Pannon is figyelmeztet

Elsőként a T-Mobile, majd a Vodafone is figyelmeztette ügyfeleit, hogy telefonon semmilyen esetben ne adják ki a feltöltőkártyájuk kódjait. Most a Pannon is ugyanezt teszi, azonban a korábbi szűkszavú figyelmeztetések után végre magyarázattal is szolgál:

Az elmúlt időszakban ismeretlen elkövetők több mobiltársaság ügyfelei sérelmére követtek el visszaéléseket, kicsalva tőlük frissen vásárolt Feltöltőkártyáik kódjait. Az elkövetők az adott szolgáltató munkatársainak adják ki magukat és nagyobb összegű nyereményt kínálva próbálják megszerezni a kódokat, anyagi kárt okozva ezzel a tulajdonosnak.

Mivel ezek az esetek a Pannon ügyfeleit is érintik, felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy a még fel nem használt kártyájuk kódját semmiképpen ne adják ki az azok iránt érdeklődő telefonálónak!

A Pannon GSM Távközlési Rt. kódokat érintő nyereményjátékot természetesen nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A kódokat munkatársaktól is elzártan kezeljük, ezért ilyen igény soha sem jöhet a Pannontól. A Pannon munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják.

Az elkövetők visszaélnek társaságunk nevével, ezért természetesen a szükséges jogi lépéseket megtesszük.

Javasoljuk, hogy ügyfeleink bármilyen kétséges esetben lépjenek kapcsolatba ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkkal a 1220-as számon és győződjenek meg arról, hogy az őket megkereső személy valóban a Pannon munkatársa-e. Az esetleges kárvallottak az ügy kivizsgálása érdekében forduljanak az illetékes rendőrkapitánysághoz. A Pannon a meginduló nyomozásokat minden rendelkezésére álló eszközzel segíti.

mobilarena

2006.03.17

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb magazinok