Minden eddigi rekordot megdöntöttek a legnagyobb magyarországi portálok a választások második fordulójának másnapján - írja a Magyar Hírlap.
A Medián Webaudit által figyelt száz honlap összesen 2,08 millió látogatót fogadott. Az előző szavazási fordulót követő napon 13 ezer fővel kevesebben néztek körül a világhálón. A leglátogatottabb oldalon, az Origón több mint egymillióan tudakozódtak ezen a két napon.
A Magyar Online Hirdetési Indexet alkotó online lapok az első negyedévben 70 százalékkal több hirdetési bevételre tettek szert, mint egy évvel korábban. Szakmai becslések szerint a teljes magyar internetes reklámpiac tavaly összesen 6,9 milliárd forintos forgalmat bonyolított, 60 százalékkal nagyobbat, mint a megelőző évben. Idén legalább 30-40 százalékos növekedés várható, vagyis elérheti a 10 milliárd forintot az összes online reklámköltés.
hirado
2006.04.28. 09:29