Februárban már a csökkentett rezsiszámlát kell kapniuk a fogyasztóknak, ha mégsem, először a szolgáltatónál kell panaszt tenni. Szükség esetén pedig a fogyasztóvédelmi hatósághoz lehet fordulni.
Háromhavi számla előre kiállítva, a régi, magasabb áron – több fogyasztó is panaszkodott már erre a jelenségre, de a korábban kiállított számlák helyett már elkezdték kiküldeni a javított számlákat a szolgáltatók.
Akinek panasza van, annak először a szolgáltatóhoz kell fordulnia, hívta fel a figyelmet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szóvivője, dr. Fülöp Zsuzsanna. Ezek a kedvezmények először majd a januári időszakot érintő, tehát a februárban kézhez kapott számlákban fognak megjelenni. Amennyiben a fogyasztók úgy érzékelik, hogy nem megfelelően alkalmazta ezeket a kedvezményeket a szolgáltatójuk, akkor első körben mindenképpen a szolgáltatóval kell megpróbálni rendezniük a panaszt. Hogyha ez nem sikerül, abban az esetben a lakóhelye vagy a fogyasztási hely szerint illetékes megyei fogyasztóvédelmi felügyelőséghez lehet írásban panaszt bejelenteni.
Fülöp Zsuzsanna hozzátette: a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság arra számít, hogy februártól kezdve érkezik majd több fogyasztói panasz.
hirado
2013.01.19. 16:01