
Menesztette állásából Pál Józsefet, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatóját tegnap Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter - értesült a Magyar Hírlap.
Az AMC-nek az a feladata, hogy a hazai élelmiszereket belföldön és külföldön népszerűsítse. Információnk szerint az Orbán-kormány a külföldi drága projektek helyett inkább a hazai fogyasztók körében szeretné a magyar árukat népszerűsíteni.
A lap szerint az AMC-vel szemben igen sok kritika fogalmazódott meg. A többi közt az, hogy a berlini Grüne Woche élelmiszer-ipari fesztivál hazai standján magyar kaviárt reklámoztak hungarikumként.
A szervezet jelentős összeg fölött diszponált: tavaly 1,2, az idén egymilliárd forintból gazdálkodott, aminek az egyötöde a saját fenntartásukra megy el.
hirado
2010.07.29. 11:16