
Zsírosné Grosz Gyöngyi három kollégájával szerdán este negyed hét előtt ült fel a Balaton Intercityre. 10 perccel később már meg is állt a vonat Balatonszentgyörgyön, és ott is maradt több mint két órán át. Az utasok szerint őket nem tájékoztatták arról, hogy miért áll a vonat, és mennyit késik. Kilenckor Budapest helyett még csak Fonyódon voltak - egy pályamunkás szerint egy horvátországi vonatra vártak. Hajnali fél egyre értek Szabadi Sóstó állomásra, ahol ismét több órát vesztegeltek, mert a viharban most egy fa dőlt a sínekre.
A MÁV szerint a dolgozóiknak tájékoztatni kellett volna az utasokat már Fonyódon, hogy miért késnek, és hogy milyen más vonatokra szállhatnak át.
"Itt valaki hibázott a munkatársaim közül, ezt ki kell vizsgálni, hogy ki és mit" – mondta el Szórád Róbert, a MÁV személyszállítási osztály technológiai osztályvezetője.
Az IC pótjegyek árát 15 perc késés után visszafizeti a társaság. 12 óra Balatoni körutazás után ma reggel mégis eléküldték az utasokat, mondván, hogy a rossz idő miatt késett a vonat.
Ha a késésért nem a MÁV a hibás, nem fizet kártérítést. Miután megkerestük a társaságot, mégis fizettek, még a menetjegy árát is. Csütörtökig van kárpótlás.
rtlklub
2005.08.04. 23:11