
A körúti villamosvonal felújításakor új technológiát alkalmaztak: a síneket gumiágyba tették, hogy csendesebb legyen a villamos.
Kuzma László, a BKV főmérnöke az RTL Klub Híradójának azt mondta: a sín a burkolathoz képest legfeljebb 1,15 millimétert tud mozogni. Ennek a mozgásnak a következménye, hogy a burkolat elfárad, eltörik, és kátyúk alakulnak ki. Jelentős az úthiba például az Üllői út és a Ferenc körút sarkán. A BKV-nál azt mondják, az úthibák kialakulása nem az építő hibája, a felújításkor számoltak vele.
Éppen ezért idén - kevesebb mint tíz évvel az átadás után - újra felújítják a villamospályának ezeket a részeit. Úgy tudjuk, hogy a munkát novemberre tervezik, a Nyugati pályaudvar és a villamosok XI. kerületi végállomásai között. A felújítás 30-40 millió forintba kerül majd.
rtlklub
2005.07.28. 21:20