HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > ÜZLET > Nagy biznisz a luxusüzlet Budapesten

t: 153

Nagy biznisz a luxusüzlet Budapesten

Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét - derül ki a Világgazdaság összeállításából.

Ezt jelzi - írja a lap -, hogy hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel az Andrássy úton. Az összeállításból kiderül: tavaly több luxus üzlet, a Burberry, a Gucci, a Vertu, a Roberto Cavalli valamint a Tag Heuer nyílt ugyanitt.

Az ilyen luxustermékeket kínáló üzlet nyitása nem olcsó, hiszen négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Ez a beruházás azonban normál gazdasági körülmények között 3-5 éven belül is megtérül.

A lap összegezése szerint a recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek - elsősorban az órák és az ékszerek - forgalmán érzik meg a boltok.

hirado

2009.06.25. 10:56

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek