
A Ford az első negyedévben tovább növelte piaci részesedését és ezáltal megszilárdította piacvezető pozícióját Magyarországon.
Az első negyedévet vizsgálva Magyarországon minden hetedik, Európát tekintve minden tizedik eladott új autó Ford.
A Ford az első negyedévben tovább növelte piaci részesedését és ezáltal megszilárdította piacvezető pozícióját Magyarországon, valamint második helyét Európában.
A vállalat ezt egyértelműen a minden idők legerősebbjének bizonyuló európai modellportfoliójának tudja be, amelynek legnagyobb volumenben értékesített húzó modellje az új Fiesta, amelyből 108.900 db talált gazdára Európa 19 legfontosabb piacán az első negyedévben, ezt követi a Focus (74.400 db), a Transit (29.400 db) és a Mondeo (28.500) darab.
A sorrend Magyarországon is hasonló, itt ugyanakkor a flottapiacon hagyományosan meghatározó szerepet betöltő Focus áll az első helyen (1.286 db), ezt követi a Fiesta (632 db), a Transit (465 db), a flottában szintén erős Ranger (359 db) és a Mondeo (333 db).
A Ford T-Modell óta első valódi globális modellje, az új Fiesta, amely márciusban Európa legnépszerűbb autója lett, a napjainkban zajló Shanghai-i Autószalonon mutatkozik be sorozatgyártott változatban az ázsiai nagyközönségnek, 100 kiválasztott felhasználó pedig már az USA-ban is teszteli.
hirado
2009.04.23. 10:59