
A webáruházakban nyoma sincs a válságnak: bár a szezonnak még nincs vége, eddigi eladásaik alapján úgy tűnik, hogy tavaly decemberhez képest 40-50 százalékkal nő árbevételük –erről számoltak be a Népszabadságnak nyilatkozó webáruházak vezetői.
A magyar nyelvű internetes kiskereskedelem húzóágazata az elektronikai termékek adásvétele, ahol a válsággal kapcsolatos félelmek legfeljebb abban mutatkoznak meg, hogy az alacsonyabb árkategóriájú áruk jobban fogynak – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.
A hazai netes kereskedés második legnagyobb szegmense a könyvkereskedelem. Dietrich Tamás, a Bookline.hu vezérigazgatója elmondta, hogy míg hagyományos könyvesboltjuk forgalma stagnál, addig az interneten 46 százalékkal több könyvet adtak el darabszám tekintetében december közepéig, mint a tavalyi év hasonló időszakában.
hirado
2008.12.19. 09:53