
A Wines of Hungary márka arculatának kidolgozására, angol és magyar nyelvű online és nyomtatott megjelenésének elkészítésére hirdetett gyorsított tárgyalásos közbeszerzési felhívást az EU hivatalos lapja mellékletében, a TED-adatbázisban az Agrármarketing Centrum (ACM).
A Napi Gazdaság értesülése szerint a beszerzés tervezett keretösszege 20 millió forint. Az érdeklődők november 3-áig jelentkezhetnek, a megfelelő vállalkozásokat pedig már 4-én felkérik ajánlattételre.
Az AMC alkalmatlannak minősíti azt a pályázót, amelynek mérleg szerinti eredménye a 2005-2007. közötti lezárt üzleti évek közül egynél több évben negatív. A jelentkezőknek emellett legalább egy nettó 10 millió forint értékű, már befejezett, nemzetközi brandépítéssel kapcsolatos referenciát is fel kell mutatniuk.
Az elbírálás legfontosabb szempontja az ár és a kreatív koncepció mellett a jövendő weboldal és magazin műszaki és vizuális kidolgozottsága lesz.
A megbízás várhatóan decembertől 2009. április végéig tart.
hirado
2008.10.30. 09:38