HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > ÜZLET > Bormárkát épít az ACM

t: 196

Bormárkát épít az ACM

A Wines of Hungary márka arculatának kidolgozására, angol és magyar nyelvű online és nyomtatott megjelenésének elkészítésére hirdetett gyorsított tárgyalásos közbeszerzési felhívást az EU hivatalos lapja mellékletében, a TED-adatbázisban az Agrármarketing Centrum (ACM).

A Napi Gazdaság értesülése szerint a beszerzés tervezett keretösszege 20 millió forint. Az érdeklődők november 3-áig jelentkezhetnek, a megfelelő vállalkozásokat pedig már 4-én felkérik ajánlattételre.

Az AMC alkalmatlannak minősíti azt a pályázót, amelynek mérleg szerinti eredménye a 2005-2007. közötti lezárt üzleti évek közül egynél több évben negatív. A jelentkezőknek emellett legalább egy nettó 10 millió forint értékű, már befejezett, nemzetközi brandépítéssel kapcsolatos referenciát is fel kell mutatniuk.

Az elbírálás legfontosabb szempontja az ár és a kreatív koncepció mellett a jövendő weboldal és magazin műszaki és vizuális kidolgozottsága lesz.

A megbízás várhatóan decembertől 2009. április végéig tart.

hirado

2008.10.30. 09:38

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek