
Nem fizette ki a becsült 14 millió forintot a BKV a nemrég leszállított felső-közép kategóriás Volkswagen Passatért, csak tartós bérletbe vette "igen kedvező feltételekkel" - közölte a Népszava kérdésére a közlekedési vállalat.
A tartós bérlet jobb, mint a teljes vételárat kifizetni, ám rosszabb a lízingnél. Tartós bérlet esetén ugyanis a bérlő úgy fizet a kocsiért havi 250-400 ezer forintot, a bérlet hosszától függően, hogy a szerződés lejártakor vissza kell adnia az autót, míg lízingnél ugyan a havidíj magasabb, de a jármű a lejárat végén a bérlőé lesz.
A cég a hírek szerint még Antal Attila vezérigazgatónak rendelte az autót, de a szállítással elkéstek, mert munkaviszonya április 15-i hatállyal megszűnt. A társaságnál viszont azt mondták, hogy az autót nem neki rendelték, hanem az a "gépjárműflotta része".
A Passat egyébként sokáig gazdátlanul állt a járműtelepen, végül Tótfalusi György, az igazgatótanács elnöke vette használatba. A lap úgy tudja, hogy cégautó csak a felsővezetésnek jár. Tótfalusi viszont nem alkalmazott, az igazgatótanács elnökeként nincs munkaviszonya.
hirado
2008.06.24. 08:52