Ingyen küldhetnek SMS-t a Vodafone azon ügyfelei, akik beleegyeznek, hogy az eddig titkosan kezelt adataikat - mint lakóhely, életkor, végzettség, érdeklődési kör - marketingcélokra használja fel a szolgáltató.
A Vodafone által elindított kísérleti mobilmarketing program keretében a díjmentes üzeneteket csak a szolgáltató honlapjáról lehet majd elküldeni, egy regisztrációt követően, melynek során az ügyfél felhatalmazza a szolgáltatót adatai marketing célú hasznosítására.
A küldött SMS-ek a címzettnél úgy jelennek meg, mintha a küldő a saját telefonjáról küldte volna. Az elküldött szöveg nem lehet hosszabb 120 karakternél, a maradék 40 karakterben a szolgáltató saját információt - például reklámot - küld. Havonta kezdetben legfeljebb 50, később 20 üzenet küldhető.
A programhoz csatlakozó vállalatok - például a Citroën, a Coca-Cola, a Nivea és az OTP - lakóhely, életkor és más paraméterek szerint érhetik el a mobilfelhasználókat, akik ennek köszönhetően kedvező árú vagy akár ingyenes szolgáltatásokat vehetnek igénybe.
hirado
2008.06.18. 09:32