A márkaváltás nem csak a színek, a logók, az arculat lecserélõdésében nyilvánul meg, hanem jelentõs megújulást is tapasztalhatunk. Az egységes kiskereskedelmi kiszolgálási pontként megjelentõ T-pontok és a megújuló szolgáltatások mellett, leginkább az internet iránti elkötelezettség formájában fog megnyilvánulni a felhasználók számára. Christopher Mattheisen, a T-Com vezetõje mai bejelentése szerint a névváltást követõen júniustól akár 50%-os mértékben is csökkenhetnek a nemzetközi távközlési beszélgetések díjai a T országokba, miközben belföldön attraktívabb flat díjas csomagok várhatóak. Májusban további 20%-kal esnek a szélessávú hozzáférések díjai, miközben díjmentesen a duplájára emelkednek a sávszélességek. Ennek következtében 1-2-3 Mbitesek lesznek a szélessávú hozzáférések.
A márkaváltás természetesen nem csak a lakossági üzletágat átfogó T-Com, hanem az üzleti divíziót is érinti, amely T-Systems néven jelenik meg az ügyfelek elõtt. Tankó Zoltán, az üzletág vezetõje szerint a T-Systems új szolgáltatásként vezeti be a távszámlát, amelynek keretében az összes T-márka esetében kérhetõ hiteles elektronikus számla.
[LHP.HU]
2005.05.02. 20:24