
A BKV megpróbálja átalakítani a metrószerződéseket - értesült a Népszava.
Regőczi Miklós vezérigazgató-helyettes azt mondta, aktualizálnák az évekkel ezelőtti kontraktusokat, de ez nehézkes, mert módosításuk csak közös megegyezéssel történhet.
Korábban Demszky Gábor főpolgármester is elismerte, hogy több szerződés is előnytelen a városnak.
Sokak szerint Gulyás Lászlónak is részben a kifogásolható szerződések miatt kellett távoznia. A beruházást felügyelő DBR Metróprojekt igazgatósága második emberét tavaly fokozták le először, amikor kiderült: az új metróvonalat csak egy év késéssel, 2010 végétől használhatják az utasok, ráadásul 40 milliárdos a költségtúllépés.
Gulyás távozása összefügghet azzal, hogy ősszel a beruházás újabb féléves csúszását jelentették be, decemberben pedig
hirado
2008.01.10. 10:27