HIRDETÉS
HIRDETÉS

HÍREK > AKTUÁLIS > A Boci ismertebb a Tokajinál - Márkaméter 2005

t: 1330

A Boci ismertebb a Tokajinál - Márkaméter 2005

Magyarország, Pick, Trappista – továbbra is ez a három legerősebb magyarországi márka, legalábbis a BAV listája szerint. A BAV olyan globális eszköz, amely összevethetővé tesz globális márkákat, illetve – nem feltétlenül csak globális márkákból álló, de minden piacon létező – kategóriákat. A mostani analízis a magyar piacon készült a magyarországi fogyasztók által ismert márkákról.

Az első ötbe négy élelmiszermárka került – Pick, Trappista, Milka, Coca-Cola –, ám az első helyet Magyarország foglalhatja el, és ez a „márka” lett az abszolút befutó a leginkább releváns és az ismert márkák körében is. A 2000-es felméréshez képest a legerősebb márkáknál az első húsz körében viszonylag nagy volt a mozgás: idén kikerült a Herendi, a Zsolnay, a Tokaji, a Sony, a Hollóházi, a Piros Mogyorós, a Lego, a Nestlé és a BMW, míg bekerült a top 20-ba a Boci, a Balaton szelet, a Nokia, a Dr. Oetker, a Pickwick, a Ferrero, a Győri keksz, a Pilóta, a Gyulai és a Maggi. Az egyes részlisták közül a legegyedibb márkák rangsora gyökeresen átalakult öt év alatt. A 2005-ben az élen a Mercedes-Benz végzett, holott 2000-ben még csupán a 13. volt; a második pedig a Ferrero lett (öt éve a 120. helyen állt), a harmadik a Pick (korábban a 9. volt).

[LHP.HU]

2005.04.06. 22:05

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb hirek