> Új lakberendezési multilánc Magyarországon - A konkurensek nem félnek a versenytől
Olcsó árakat ígér az új lakberendezési mammutcég, amely a Magyarorzságon már jelenlévő multikkal ellentétben kisebb, 1000 négyzetméter alapterületű üzletekkel kívánja a piac egy részét meghódítani. A jövő héten nyitja meg első két boltját a lapra szerelt kisbútorokat, lakberendezési tárgyakat, textiliákat, ágyneműt, fürdőszoba kellékeket értékesítő JYSK dán áruházlánc. Már 18 országban vannak jelen összesen 860 áruházukkal, többek között a balti államokban, de néhány éve már a lengyeleknél és Csehorszáégban is rendelkeznek leányvállalatokkal.
A Jysk Dánia egyik legnagyobb árbevételű vállalkozása. Elsősorban a kis lakásokban élő fiatalokat célozzák meg. Magyarországon évente 15 új üzletet nyitnának.
Kistamás Péter, Country Manager: "Ötven a kitűzött célszámunk, ennek felét Budapest és agglomerációja a másik felét a vidéki nagyvárosok, megyszékhelyek ahol a lkaosság olyan tömörülést mutat, hogy telepíteni tudunk ilyen boltokat."
A konkurens lakberendezési áruházak a KIKA, a Domus és az ugyancsak skandináv piacvezető IKEA, nem félnek az új versenytárstól.
A lakberendezési piac nagy átrendeződésére nem számítanak a szereplők, de az árak és a minőség versenyében bizonyosan felpezsdülés várható, ami viszont a vásárlókat fogja kellemesen érinteni.
[LHP.HU]
2005.03.31. 12:42