HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZIN > AUTÓ-MOTOR > Autós hírek

A világ 50 legjobb találmánya közé sorolta az őrszentpéteri Antro hibrid­autóját a Time magazin.
Díjcsökkentést hoz a teljesítmény alapú kötelező biztosítás 2011. évre
Teljesítmény alapú besorolás jön.
Nem, nem motorról van szó! A Kizashi 2,4 literes négyhengeresét 500 lóerősre húzták fel az amerikaiak.
Végre megduplázta motorkínálatát a Mazda saját hobbiterepjárójánál, ez azt jelenti, hogy van egyféle benzines - de az 260 lóerős - és létezik már dízel is. Mi az új 173 lóerős dízelmotorral teszteltük a CX-7-est
Sokáig törtem a fejem, miért csinált a Suzuki egy olyan új autót, amelyet első ránézésre alig lehet megkülönböztetni az elődjétől. Mostanában éppen az ellenkező a divat: két-három évente frissítgetik a modelleket, hogy jobban pörögjenek az eladások, de a technika néha egy évtizedet is túlél. Egyszerű a válasz: olyan ez, mint a húsleves. Bevált recepten nem szabad változtatni.
Vettek már LG-tévét? Lepődtek meg azon, hogy milyen szuper a képe? Aztán bosszankodtak egy sort a nehézkes menürendszeren? Valami ilyesmit él át, aki Hyundai ix35-öt vásárol.
Beérek reggel a szerkesztőségbe, kicsit álmosan lehuppanok a helyemre. Szemben velem Nyegleo kolléga átnéz a monitor felett: – Na, milyen a remek, új Qashqai? – kérdi. Érzek némi furcsát a hangjában, így lopva körülnézek, aztán közelebb hajolok hozzá: – Te, nézhetsz hülyének, de szerintem tök jó – mondom. – Ugyehogy? – kérdez vissza.
A G-Power bő 600 lóerőt hozott ki a legerősebb 3-as BMW motorjából, és kétféle körítéssel tálalja a brutálisan erős V8-ast.
Egy brit újságíró egy tankkal megtette oda-vissza a London–München távolságot egy BMW 320d EfficientDynamics volánja mögött.
Kezdjük a végével, a fájdalommal: ez az autó jelenleg 8 490 000 forintba kerül nálunk. Németországban 7 060 000-be azaz 26 650 euróba. Ezzel ténylegesen csak arra szeretnénk ismételten rámutatni, hogy a regadó egy nettó baromság, hiszen 7 millió forintos áron azért mindjárt más a leányzó fekvése. Ha a leendő új fejesek szeretnének bevágódni, javaslom, kezdjék ezzel.
Na végre, egy erős, benzines autó! Az elmúlt idők dízelszutykai, mikroautói és családi fájdalmai után vigyorgott az arcom.
A legtöbben az autóipar fejlődését, az új technikai megoldásokat elemzik a Genfi Autószalonon; azonban akad köztük olyan, akit pár perc erejéig le tud kötni egy irracionális mértékben ronggyá tuningolt X6. És a Hamann féle BMW mindenképpen ilyen autó.
Jellemzően a Subaru-tulajdonosok, ralin felnőtt fiatalok szeretik túlmisztifikálni a boxermotor-összkerékhajtás kombót. Részben igazuk is van.
Akár gyerekesnek is mondhatnánk a hajcibálást, ha nem a prémium-szegmens két komoly márkája között történne mindez. Világos, hogy nem babra megy a játék.

Első Előző Következő Utolsó