A Mazda Észak-Amerikai Tervezőstúdiója által épített, járóképes CX-7 Adrenaline tanulmányautó műszaki paramétereit Rhys Millen ralis és drifter segítségével lőtték be. Millen csapatával több mint 300 lóerőt csalogatott elő a Mazda6 MPS-ben is dolgozó (Amerikában Mazdaspeed6) 2,3 literes közvetlen befecskendezéses turbómotorból. A CX-7 SUV gyári hatfokozatú automatáját is kicserélték a Mazdaspeed6 manuális hatsebességes szerkezetére. 260-ról több mint 300 lóerőre ugrott a teljesítmény, ami a módosított szívórendszernek, a szabad áramlású kipufogórendszernek, valamint a turbónyomás növelésének köszönhető. Millenék plusz egy olajhűtőt is beszereltek.
Az összkerékhajtású CX-7 Adrenaline igen agresszív kinézetű lett; karosszériáját alaposan kiszélesítették és leültették. Újragondolták az első és a hátsó részt, továbbá egyedi hátsó légterelőt és szélvédőt helyeztek fel a gépre. A sárvédők és az ajtók 7,5 centiméterrel szélesítik meg a kasztnit. A kerékjáratok alatt sportos, 22 colos EXE felnik feszítenek széles, 285/35-ös papucsokkal, rendkívül jó tapadást biztosítva.
Az Adrenaline belső terében a high-tech sportosság uralkodik. A műszerfalat bőrbe burkolták, a középkonzolba iPOD-ot integráltak, s lézer-gravírozott kagylóülésekre cserélték a gyári székeket. A tető két oldalt üvegből van, a gerincbe kerékpártartót építettek be. A tetőpanelt belül is hasznosították: hordozható DVD rendszer van benne. A Mazda CX-7 Adrenaline mindezek után egy fantasztikus sárga fényezést kapott, amit a kerékpárosok sárga meze inspirált.