HIRDETÉS
HIRDETÉS

MAGAZINOK > AUTÓ-MOTOR > Autós hírek > Olasz meló: Elkészült a legerősebb Bravo

t: 2347

Olasz meló: Elkészült a legerősebb Bravo

A Bravo lényegében ugyanúgy néz ki, mint négy éve, amikor megjelent. Na jó, tavaly volt egy kis orr- és lámpa plasztika, de nem lett sokkal fiatalosabb. Pedig ráfért volna egy kis FIATalosítás, mert így még mindig beleolvad a nagyvárosi autósmasszába, pedig jelen van az utcán. Ez csak akkor tűnt fel amikor benne ültem. Ugyanis azokat az autókat jobban figyeled, amilyet te is vezetsz.



Ez a tört, bocsánat divino fehér szín, meg az ízléses kis spoiler-szett (ha létezik olyan) megmenti a Bravót. No meg a 17-es fekete-szürke felni miatt is lényegesen jobban figyelnek rá, mint szerényebb társaira. Szépen feszít a képeken, de egyébként sem kellene bekarikázni a fotón, mint egy szürke Corollát.

A Fiat Bravo legerősebb motorja jelenleg ez a kétliteres turbódízel. Az új motor az 1,9-es blokkot búcsúztatta, és nem kevés lóerőt passzíroztak bele Torinóban. A 165 lóerőhöz 360 Nm-es nyomaték párosul, ami a gyár szerint 1750-es fordulattól elérhető, de igazából kétezer felett kezd meglódulni a csúcsdízel.


Aki csak az olasz designért venné meg ezt a Fiatot, az már 3,5 millióért megteheti.
Igaz, ennyi pénzért csak az alap, 90 lóerős, egynégyes blokk jár hozzá

Tuti ez a motor, de főleg autópályára. 7,5 literes vegyes fogyasztást produkált, persze a gyár szerint ezt 5,3 literből is meg oldhattam volna, de az előbbi adat az életszagúbb. Ráadásul ez a szám vállalható is. A legjobb pedig az, hogy 90-nél hatodikban 4,9-et mutatott a számítógép. Nesze neked (mild)hibrid.

Ha már megszereztük, könnyű fenntartani ezt a dízel kompaktot, de a jó motor sajnos nem változtat a meglévő problémán: a Bravo még mindig túl idegesen viselkedik az úton a pontatlan kormány miatt. Aki akarja, még jobban ronthat a helyzeten a city gombbal.

Viszont ez az ügyes motor frissítés, egy jókora dízel pofon a Fiat részéről. Most akciósan 5,8 millió forint. Összehasonlításképpen, a kategória etalon VW Golf, 170 lóerős dízel motorral, több, mint 8 millió forint. De a többi valamirevaló versenytárs is sokkal drágább. Bravo.

Blikk.hu

2011.06.13

| Többi

vissza a rovathoz | vissza címoldalra

Legfrissebb magazinok