Kis Sándor nyilatkozata erről a szakaszról:
"Hihetetlen homokviharral küzdöttünk szinte egész idő alatt! Az autó motorja sajnos melegedett, ezért óvatosabban kellett vezetnem! Ezen kívül nagyon sok volt az elesett motoros és az autós, ezért sem mertem ma annyira kockáztatni! Ami még befolyásolt, hogy McRae mellett pont akkor száguldottunk el, mikor a versenyzőt helikopterre tették! A pálya az viszont nagyon jó volt, jó volt vezetni!"
Palik László így értékelte a mai napot:
"A szervezők a gyári autókat akarták 'megfegyelmezni' azzal, hogy eltörölték a kerékfújó rendszer használatát, de minket is sikerült lelassítaniuk, ugyanis a dűnék között háromszor is meg kellett állnunk korrigálni a keréknyomást, hogy ne szenvedjen a motor. Lényeg, hogy beértünk, és immár megérkeztünk Mauritániába. Egyelőre nincs még itt a szervizünk, ugyanis ma az ő útvonaluk is száz kilométeren keresztül a versenypályán halad, és csak a teljes mezőny után indulhattak. Ha úgy éjfél környékére ideérnek a srácok, már nagyon örülni fogunk."
[LHP.HU]
2005.01.06. 09:30