HIRDETÉS
HIRDETÉS

Kívül Polo, belül Golf. Új motorokat és komolyabb belteret hozott a Volkswagen Polónak az aktuális ráncfelvarrás

Megszokhattuk, hogy egy Volkswagennél alig látszik egy facelift. Igazuk is van, nyerő csapaton ne (nagyon) változtass. Ez a forma már négy éve hódít, valljuk be jó antré volt: meghozta az „év autója" címet. És még mindig a Volkswagen Polo az egyik legkorrektebb kisautó a piacon.

Akkor nagyítót elő! A lökhárítónál? Langyos. Talán a ködlámpa? Melegszik. Megvan! Új krómcsík fut körbe az alsó légbeömlőnél! Ez az, forró! Frissítettek a palettán, és válogathatunk a szebbnél szebb rajzolatú felnik közül is. Ennyit a külsőről. De odabent...

...mintha egy Golfban ülnénk. Igaz, egy kicsit vállban szűkös, de Golfban. Ugyanaz az illat, az anyaghasználat, az illesztések, az óriási 6,5 colos érintőképernyős navi, amit akár okostelefonunk klónjaként is használhatunk (ezt az új extrát mirror linknek hívják). De a tolatókamera tűéles képe is itt jelenik meg. Felnőtt.

Kérhetünk adaptív tempomatot is a kocsihoz (ez az ami magától lassít-gyorsít, ahogy az előttünk haladó). Egy Polóhoz. Komoly. Vigyázat, nagyon addiktív!

A vadiúj motorok érkeztek a Polóba: például megkapta az up!-ból ismerős 1 literes benzinest. Mi az erősebbiket - ami 75 lovas – próbáltuk. (A gyengébb csak 60 LE.) Ez leginkább városlakóknak való, az országúton már alaposan meg kell fontolni az előzést.

Vezettük az új 1,4-es dízelt is. 90 lóerő, automatával. Mintha egy másik autóban ülnénk. Végre van huzata, de étvágya semmi. Öt liter alatt mértünk, totálisan vegyes használatban. Nesze neked hibrid. Igaz, az egyetlen gázolajos motorral már 4,5 millióról indul a Polo

Itthon minden bizonnyal az egykettes, kilencven lóerős turbós-benzines (TSI) lesz a sláger, amit hajszál híján négymillióért kínálnak a Volkswagennél. Ez a felszereltség (Comfortline) és motor kombó várhatóan a Polo eladások 70 százalékát teszi majd ki.

blikk

Feltöltve: 2014.05.08.
Megnézve: 2177

| Többi

További hírek

Vissza a főoldalra