HIRDETÉS
HIRDETÉS

Magyarországra jött, ingyenes változata is van, a fizetős verzió pedig olcsóbb bármelyik versenytársánál. Egy hónapig még a fizetős is ingyenes. Spotifyra fel!

Sokáig kellett várni rá, de végre hazai vizekre ért a világszerte 24 millió aktív felhasználóval és 6 millió előfizetővel rendelkező Spotify. (Igaz, konkurenseivel ellentétben egy mukkot nem beszél magyarul, de ezt a lejátszók kezeléséhez szükséges minimálangolt mindenki beszéli.) Miután nemrég örömmel üdvözölhettük a Google Zenét, most legalább akkora választékkal, de jóval olcsóbban elérhetővé vált ez a zenei szolgáltató is.

Mit tud? A Spotify jellegzetessége, hogy nem albumokért, hanem hozzáférésért kell előfizetéssel vagy hirdetések elviselésével fizetni. A nagy kiadók szinte teljes kínálata megtalálható benne, s a kisebb kiadók – magyarok is szép számmal - szintén bőséges választékkal szerepelnek benne.

Kétféle változatban használható, ingyenesen és előfizetéssel. Facebook-fiókkal vagy egyedi Spotify-regisztrációval férünk hozzá az állítólag 25 millió zeneszámhoz. A jól kitalált konstrukció az ingyenes változatban még türhető mennyiségben, 10-15 percenként tol a készülékünkre reklámot – cserébe a teljes választék elérhető. 30 napig a prémium előfizetők ingyen, reklámmentesen, letölthető változatban és jobb hangminőségben érhetik el a kínálatot: a próbaidőszak leteltével pedig havi 5 euróért jár tovább a szolgáltatás.

Miután a régen jelen lévő iTunes, a Deezer, a minap megjelent Google Zene után itt a Spotify is, lassan elég furcsa sporttá válhat a nem jogtiszta zenék „beszerzése”, hiszen a fájlmegosztó oldalakról való töltögetés áramszámlája kezdi megközelíteni az előfizetési díjat.

hirado

Feltöltve: 2013.12.13.
Megnézve: 2682

| Többi

További hírek

Vissza a főoldalra