HIRDETÉS
Kattints a hirdetésre!
 
HIRDETÉS
Lányok házhoz!
 
HIRDETÉS
Szex riport.
 


HÍREK AZ EROTIKA VILÁGÁBÓL

Puncival és mellekkel kampányol az új férfi illat - fotókkal

Öt évvel ezelőtt felhördült a világ egyik fele, amikor Tom Ford újszerű módszert alkalmazott az Yves Saint Laurent divatház M7 nevű parfümjének kampányában. A fotókon egy anyaszült meztelen férfit lehetett látni, természetesen intim testrészével egyetemben. Néhány plakátot le kellett venni, mert az emberek úgymond hisztériás rohamot kaptak a kép láttán.

Nos, Ford, most is borzolja a kedélyeket, de ezúttal a saját nevével ellátott parfüm kapcsán. Reklámhadjáratában a női test „stratégiai fontosságú” helyeivel játszadozik. A fotósorozaton beolajozott, mezítelen női test látható – arc nélkül -, amint a parfümös üveget a melle közé szorítja, illetve azzal takarja el nemi szervét.
A melles változatot Marilyn Minter fotózta, de a nemrégiben önállósult Ford még tovább merészkedett és inkább Terry Richardson képei mellett tette le a voksát. Természetesen azok a durvább, szexista, vaginatakarós fotók. Kísértetiesen hasonlítanak a nem is olyan régen, a német Viva Eros nevű cég által piacra dobott Vulva Original – vaginaszagú – parfümhöz készült sorozathoz.
Hogy milyen Tom Ford új illata? Kit érdekel…, de eláruljuk, ha nagyon szeretnék. Egy nagyon ritka indiai növény, a cipriola az alapanyag, mely hasonlít a papiruszhoz. Van még benne többek között narancsvirág, fekete bors, dohány, mandarin, ibolya levél, gyömbér…

Borsonline

2007.09.18. 23:48
vissza az előző oldalra | még több erotikus hír

A HÍR KÉPGALÉRIÁJA


Bónusz+ hirdetések: