Mint minden profit-orientált cég, a szóban forgó vállalat is nyereségre törekedett. És ha már lehet például mosóport, vagy édességet lehet reklámozni, miért ne lehetne óvszert is? És mit is sugallhat egy óvszerreklám, ha nem azt, hogy szeretkezzünk minél többet, és védekezzünk gumióvszerrel?
Nos ennek szellemében járt el ez a bizonyos cég is termékeik népszerűsítése során. Reklámkiadványukban arra szólították fel az embereket, hogy minél többet szeretkezzenek, de nem otthon-mivel az már unalmas, hanem ha csak lehet inkább hanem a szabadban, sőt nyilvános helyeken, mint pl. egy strandon. Plakátjaikon külön a párok figyelmébe ajánlották a norvég főváros egyik kedvelt parkját, pontosabban annak árnyat adó hatalmas fáit, illetve különféle középületeket, azok mellékhelyiségeit.
Természetesen rövid időn belül többen is feljelentést tettek, amelynek per és végül nagy összegű büntetés megfizetése lett a vége.
nice.hu
2007.01.01. 03:54